خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش
شرایط استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی
- تنها زودپزهای دارای کارت ضمانت نامه گروپ سب پارس می توانند از خدمات پس از فروش استفاده کنند .
- نگه داشتن کارت ضمانت برای ارائه خدمات الزامی میباشد.
- ارائه کارت ضمانت هنگام مراجعه به مراکز سرویس و خدمات پس از فروش تفال الزامی است .
- فقط مراکز سرویس مجاز تفال اجازه دارند تا خدمات سرویس محصولات تحت ضمانت را ارائه کنند و در صورت ایجاد تغییر یا تعمیر محصولات توسط سرویس کاران غیر مجاز و یا مصرف کننده برگ گارانتی ابطال میگردد و شرکت گروپ سب پارس هیچگونه مسئولیتی در قبال خطرات احتمالی آن ندارد وهمچنین عدم استفاده صحیح شامل ارائه خدمات نمی شود.
- در هنگام استفاده از تایمر زودپز به این نکته توجه کنید که در هنگام شستشو تایمر از دستگاه جدا شود و در هنگام پخت و پز به منظور عدم نفوذ بخار در دستگاه پس از آنکه اولین بوق به صدا در آمد تایمر از دستگاه جدا شود.
- گارانتی ظروف از زمان فاکتورخرید تا یکسال میباشد. لازم به ذکر است همراه داشتن فاکتور خرید الزامی بوده و در غیر این صورت هیچگونه خدماتی ارائه نمیشود.
- دیگ زودپز به مدت 10 سال در برابر هر گونه آسیب یا ایراد در ساختار فلزی و سایر قطعات درب به مدت 1 سال دارای ضمانت میباشد.(قطعات مصرفی زودپز شامل گارانتی نمیشود از قبیل : لاستیک دور درب)
جهت اطلاع از تلفن نزدیک ترین مرکز خدمات تفال غیر برقی با شماره 88877193 داخلی 105 در ساعات اداری تماس بگیرید.
لیست مراکز خدمات پس از فروش
عنوان | شهر | آدرس | تلفن |
---|---|---|---|
خدمات رسولی | تهران | ستارخان روبروی برق آلستوم خیابان کاشانی پور مجتمع توحید پلاک 16 | 021-44244273 |
خدمات منصوری زاده | تهران | میدان قدس ابتدای خیابان دربند پلاک 25 ساختمان گلها واحد 8 | 021-22742338 |
خدمات رئیس زاده | تهران | خیابان امیرکبیر پاساژ میرزا محمود وزیر طبقه 2 پلاک 73 | 021-33522950 |
خدمات رضائی | تهران | نارمک خیابان فرجام تقاطع آیت میدان 100 جنب نانوایی شماره 52 | 021-77895642 |
خدمات فتحی | اصفهان | اصفهان خیابان هاتف کوچه مشیر کوچه کرمانی فروشگاه فتحی | 031-32212214 |
از کجا بخرم؟
نزدیک ترین نمایندگی فروش را پیدا کنید
سولات متداول
پاسخ سوال هایتان را بگیرید
تعمیرات
عاملیت های مجاز برای خدمات پس از فروش
گارانتی
با شرایط خدمات پس از فروش آشنا شوید